_glc1991 detayları biliyorum teşekkürler ancak düşüğe sebep olmaz pek, sadece bebeğin kan hücreleri anne tarafından parçalandığı için doğduğunda kanın değişmesi gerekiyor, veya ağır sarılık geçirebiliyor bebek. Her doğum sonrası da iğnenin yapılması gerekiyor bebek pozitifse. Tabii bebeğin pozitif olduğuna her yerde bakıyorlar mı doğduğu anda bilmiyorum.