Nisanuur NurbanuErmisBayraktar heryerinde mi bende de var kaşıntı ama tahlil sonucu temiz çıkınca cildiyeye görünebilirsin dedi
Btlblbl Ayni sey bende vardı çok kötü oluyor kremi kullan gecmıyorsa büyük ıhtımal hastaneye yatırırlar
NurbanuErmisBayraktar Heryerimde tahlil sonuçlarım iyi çıktı cildiye ye gönderdi verdiği krem bir işe yaramıyor tekrar kadın doğuma gidicem