Buket_1 10+4 günlük hamileyim sol böbrek tarafıma 2,3 gündür sancılar giriyor enfeksiyonda var şuan ondan mı kaynaklı yaşayan varmı aranızda?
Nazk Buket_1 bendede aynı durum vardı o haftalarda idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklanan bir ağrı çıktı çok şükür böbreklerimle ilgili birşey çıkmadı ama ikisi içinde en önemli şey bol su içmek
Lifebaby Buket_1 üroloji bölümüne gittiniz mi hamilelikte böbrek büyümesi oluyor çoğu gebede bende de var ihmal etmeyin
Nazk Buket_1 2 defa monurol kullandım tek kullanımlık suya katıp içiyorsun bu şekilde atlattım ama hamilelikte idrar yolu sürekli tektarlayan bişey bu yüzden ilaç kullanmıyorum artık bol su hijyen bunlara dikkat ediyorum