Zehraah Ben suan 7+6 haftalık hamileyim yani benim hesaplamam boyle ama doktor 9 haftalıksın diyor yani sekiz bitmis dokuzun icindeyim sizce doktorlar erken hesaplamıyormu yoksa ben mi yanlış biliyorum ?
Minikbebek25 Zehraah hamilelik haftası adetin ilk gününden sayılır doktor ne zaman dollendigini bilemediği için ama yumurtlama veya çatlama günü bilinirse ultrason sonrası hafta düzenlemesi yapılır benim öyle oldu ve adet tarihini degistik
Merve_kucuk Zehraah Doktorlar adet tarihini baz alıyor ☺ Ne zaman hamile kalındığını bilemedikleri için ☺
Z-asena Zehraah bazen gelişimi önde oluyor canm. Bu guzel birsey. Benimde ilk haftalar 3 4 gün önden gidiyordu ama şuan normale döndü
Zehraah 34_21_23 hayır hangi hafta da hamile kaldigimi tahmin ediyorum eminim yani ama doktorlar galiba adet tarihimi de hesaplıyor
SeydanurBK Zehraah çünkü yumurtaniz adet zamaninizda oluşmuş oluyor, dollenmeyi değil yumurtanın oluşumunu hamilelik başlangıcı sayıyorlar.
Elifkskl Zehraah son adetin ilk gününden sayılır döllenmenin olduğu hafta dan değil hesap bu şekilde her dr aynısını der 9 haftanın içindesin şuan benim 8+1 şuan 9 cu haftanın içindeyim
Minikbebek25 Zehraah benim ultrasonda 7+2 çıktı ama adetime göre 9+2 olmam gerekiyordu yumurtlama gününü bildiğim için doktora paylaştım yumurtlama ve ultrason uyumlu çıktı adet tarihini degistik
Zehraah Elifkskl ayni ben de öyleyim cok zorlaniyorum hayrlsyla gecer insallah ilk aylar buradan nasıl değiştirebilirim gün sayacım da 8 haftalik gosteriyor