Halide33 dediğim gibi bende de her ikisi de pozitif çıktığı için aşı ya da hastalığı daha önce geçirip bağışıklık kazandığım için olduğunu söylemişti. tek başına igm pozitif olduğunda o anda hastalık geçiriyorsunuz diye biliyorum. inşallah bir şey çıkmaz sizde de