Merhaba hanimlar ben yozgatta yasiyorum burada ki sehir hastanesinde cok iyi seyler durmuyoruz en son dogumda bebegin koprucuk kemigini kirdilar ve tedirgin oldum..Esim emniyet mensubu anlasmasi olduguu bildiginiz hastane ya da dogum ücretleri hakkinda bilgileriniz var mi ?