Aslibolman bende aynıyım canım senle hemen hemen. Aynı problem bende de var hemde fazlasıyla alttan alttan baskı doktorum bugun başı yukarda ve ayaklatı aşagıda oldugu için bebişin vuruyo hareket ediyo ee yeride dar oldugu için normal bu durum dye hiç sorun etme🤗