Ben şuan 37+3 teyim fakat 32 haftalıkken çok şiddetli ağrım oldu hemen hastaneye gittik doğum sandık fakat taş düşürüyormuşum. Ağrılarım dayanılmaz hale geldiği ve gebelikten dolayı ilaç tedavisi yapamadıkları için ameliyata aldılar. Kanaldaki taşları aldılar ama böbrektekilere dokunamadılar gebelik sürecinde aynı problemi yaşamamak için stent taktılar böbreğime. Çok şükür artık taş ağrım yok sadece stentten dolayı çok sık wc ye gidiyorum ama inan böbrek ağrısından çok çok daha iyi. Yani gebelikte de bu durumu idare edebiliyolar. Doğumdan sonra stentim çıkarılacak inş. Hiç kafana takıp strese girme 😌