Merhaba kızlar. 12 haftalık hamileyim. Sanki göbeğimi biri aşağı çekiyor gibi his oluyor ayaktayken 🙄 hele yemeklerden sonra sanki ağırlık var sarkıyor gibi canımıda yakıyo bazen. Ben göbeğim büyüdüğü için diye düşünüyorum 3 aylık olmasına rağmen göbeğim çıktı acaba ondan mıdır böyle bir durum yaşayan var mı 🥺☺️