Kızlar merhaba Bugün tam 41+4 haftalık olduk dün hafıf akıntım olduğu için hastaneye gttım nst sancım yoktu açılmamda hiç yoktu Bugün gene sabahtan çağardı gene gttım ve nst de gene sancım yoktu ıstersen sunı sancıyla doğumunu başlatabiliriz dedım ama şunu sancıyla açılman olmazsa sezeryana hemen alınacaktı ben 1 hafta daha bekleyelım olmazsa ole yaparız dedım ve hastaneden çıkışımı yaptım ilk gebelığım bu kadar uzun sürmesi ve sancı hiç belırtı olmaması gerçekten korkutuyor artık sağlık inşallah kucağıma alırım sizlerde dua edın 🙏🏼