Nisanuur Doktorhm bi. Cok ilaç verdi kızlar hiç sevmediğim bi. Durum olsada kullanman gerekli dedi , enfeksiyon için antibiyotik, decavit, magnezyum , d vitamini damla progestan ... Arka arkaya kullanmaya korkuyorum siz (tabi bu kadar ilaç kullanıyorsanız) kac saat arayla içiyorsunuz?
Naz1905 Nisanuur decavit damla ve demir ilacı 3 ilaç kullanıyorum decavit etkisini göstermesi için sabah kahvaltıdan snra dedi doktorum tok karnına .hamilelkte diş mahvetti enfeksiyon bebege zarar vermesin diye mecbur. Kullandm antibiyotik bide cnm bnde
Sedatasdan Canım decavitle damlanı yatmadan önce al bence hem gece uyurken daha iyi vucüdünda emilim saglar magnezyumu kahvaltıdan sonra al gervi aç mı verdi tok mu bilmşyorum ama diğer progestnını gün içinde al hepsini aynı aynda alma yinede bence etkileri karısır belki
Nisanuur Naz1905 hamileliğin başında hiç onaylamıyordum bu kadar ilaç kullanmayı ama kullanmasamda kötü hissediyorum, teşekkür edrim canım :)
Naz1905 Nisanuur canım diğerleri zaten kullanıo hem kendmz hem bbgmz için ama antibiyotk bnm dişten ötürü mcbur olmştu .