smyye_kdr merhaba arkadaslar 31+4 günlügüz 2200 gram olmusuz doktor çogu seyi yememi yasakladı meyveyi bile günde yarım yemem gerekıyormus bu durumu yasayan varmı
Fatma2277 smyye_kdr benim tam 32 haftalıkken 1850 gramdı. Bebek sanırım biraz fazla kilo almış, doktor bu yüzden yemenizi yasaklamıs. Şeker olmasından şüphelenmiş olabilir
Neslihan1903 smyye_kdr 31+3 1976 gr ki benim şekerim var insülin kullanıyorum be diyet yapıyorum sizin şeker yoksa bu kilo fazla dikkat edin şeker çıkmasın bu haftadan sonra hiç meyve yemeyin