nisanmaral emiras59 kuaförde yaptırdım. Tertemiz oldu ya, normalde de azda olsa vardı ama bu dönemde daha çoğalmıştı.
emiras59 nisanmaral bir daha ki ay için ben de kuaföre gideyim bu ay az gibi de artar muhtemelen bir kere aldım diye çıkar artık 🙇🏻♀️
DenizAlpinannesii emiras59 kuaföre aldırırsan o da çok pratik oluyor işin uzmanı oldukları için tahriş de çok düşük seviyede olabiliyor onun dışında ağdadan önce bebek pudrası kullanmanı da öneririm 🤗