Merhaba arkadaşlar. 18.haftamda yapılan ultrason değerlendirmesinde doktorumuz bağırsaklarda hafif parlaklık gözlemlediğini söyledi fakat önemli bir durum olmadığını söyledi ama yine de bu durum beni biraz korkuttu. Hiç böyle bir durum yaşayan oldu mu ya da tanıdığınızda falan.