Merhaba Güzel Anneler 🤭
Bugün tetonoz aşısı olacağım ama biraz korkum var. Kimi arkadaşlarımız kolum kalkmıyor vs dedi, kimisi de bı ağrısı sızısı yok diyor. Herkese göre farklılık gösterir ama sizce nasıl 🙄 biraz fobim var sanırım, sizde nasıl geçti 🙄?