Burcuckmk gebeliğin son 3 ayı zihin gelişimi için ceviz balık vs yenmesi öneriliyor valla ilk üç ay cevizi bademi çok yedim 3 ay arada 15-20 güne bir yedim cevizi tiksindiğim için ama doktorum 12. Haftadan beri regenesis kullandırdı ona güvendim birazda 😂😂 şimdi eşşek gibi yiyorum hem regenesise devam ediyorum hem ceviz yiyorum son 3 ay önemli olduğu için ama cevizi istemeye istemeye yiyorum 🤮 tabi hiç yemeden vitamin kullanmadan da Zeki olacaksa olur 😂😂😂😂