bukett34 Arkadaşlar ben 20. haftamdayım şu an enfeksiyon ilacı, tiroit ilacı, demir ilacı kullanıyorum ve bunların hepsi aç karnına olduğu için kahvaltı saatim 12 yi buluyor sizce zararı var mıdır geç saatte yapılan kahvaltının🙁
Sermec27 bukett34 benim de hep 12 yi buluyor sanmam bir zararı olacagını ben zaten 11 bucuğa kadar uyuyorum nerdeyse kalkıyorum yarım saat sonra da kahvaltımı yapıyorum 🥰ben de 21+5 haftalık hamıleyım
Mehtpsahn_53300 bukett34 walla bnmde 1′ i buluyor sabah 7de eşim kaldırıyor 1 yumurta yiyip yatıyorum sonrası 1-2 yi buluyor hep bşy olmaz herlde nie olsn ki olsa bana olurdu 🙈
34_21_23 bukett34 bende aynı şekilde tiroid ilacı alıyorum zaten geç uyanıyorum birde ilacı aldıktan sonra beklemek zorundayım. 12 yi buluyor kahvaltı yapmam. Bi sıkıntı yaşamadım 25. Haftadayım çok şükür
Wonderwoman bukett34 yani kalktigin saatte yaparsan skinti olmaz ama şöyle bir durum var 9 veya 10 da kalkıp yemek yemeniz 2 saati buluyorsa o skinti. Bende kullanıyorum demir troit ilacı ben böyle yapıyorum çok rahat ediykrum şişede tavsiye ederim. Zaten gece çok sk kalkıyorum WC için sabaha karşı kalktığımda troit iclacini içiyorum daha snra kalktigimda Demir ilacını sonra bikac saat snra uyandigimda da direk kahvaltı yapabiliyorum
Ekvatoral bukett34 bende en başından beri geç yapıyorum bazen 2 yi bile buluyor. Çok geç vakte kaldığı zaman meyve ya da aparatif başka bir şey tüketiyorum. Bazen eşimi işe yolladıktan sonra ya da onunla bir iki lokma birşey yiyorum tekrar uyuyamıyorum çok rahatsız oluyorum. Artık yemiyorum. Çok uzun süre aç kalmayın arada birşeyler yerseniz şekeriniz düşmez ☺️
_Mother_ bukett34 valla bazen 2 yi bile buluyordu kahvaltı çok şükür bir sorun olmadı bu zamana kadar 😂😂🤣
Bsmlh bukett34 valla o saatte yedikten snr sürekli yeme isteği oluyorsa sıkıntı yada o saatte beyaz ekmek aşırı fazlaysa ilerde sıkıntı şeker olarak döner ben 7:30 troid ilacımı alıyorum eşim için kahvaltı hazırlıyorum 8:15 gibi kan ilacı en geç 9 da kahvaltı ediyorum diyetimde var ama ondan oncede erken ederdim bana kalsa 8:30 edicem ama diyetim var 11:30 ara öğün 14:00 öğlen yemegı 16:30 ara öğün 19:00 akşam yemegı 21:30 ara öğün yapıp daha bişi yemiyorum gecede yatışım 12/12:30