Nursena16 benimde başta her iki böbrek 4.4 mm çıktı Sonra biri 4.2 biri 4.7 çıktı ama perinatolog geriliyor dedi. Sonra kendi doktoruma gitti endişelenmek için yedi üstü olması lazım hiç sorun değil dedi. Burda da erkek bebeklerde olduğu Doğuma kadar ya da Doğumdan sonra geçtiğini söyledi anneler perinatolog da çoğunlukla düzeliyor demişti zaten sonradan bende unuttum gitti. İnşallah bebeklerimiz sağlıkla doğar 🤲🏻