Bugun saglik ocagina gittim seker yuklemesi icin, tetenoz asisinin 2. Dozunu da oldum. Bebegin kalp atislarini da baktilar hatta hareket ediyodu bi sıkıntı yoktu. Kan tahlili ve idrar tahlili de yaptilar, tansiyonuma filan baktilar, tansiyonum dusuk cikti(9) Idrarda protein cikmis, kadin dogum doktoruna gittiginde belirt dediler. Internetten baktim gebelik zehirlenmesi yaziyordu boyle bi durum basina gelen varmi saglikla aldinizmi bebeginizi kucaginiza