Selam hanımlarrrr kaçıncı haftadasınız ve zamanında gelmeyen bebişlerimiz için doğal yöntemlerle doğumu başlatmak hakkında bilginiz var mı?
Biz 39+4 teyiz tahmini doğum tarihime 3 gün kaldı ve KORKUYORUMMMMM çok stresliyim hatta uyumakta bile zorlanıyorum aklımdaki düşünceler yüzünden 😭 ya zamanında gelmezse ya suni sancıya gerek duyulursa ya suyum gelmeden suyu azalırsa doğum anında doğru bir şekilde ıkınamazsam ve açılmam olduğu halde doğumum saatler sürerse ayyy böyle bir sürü sorular zihnimi dolduruyor benimle bilgilerinizi paylaşın ve lütfen birbirimize dua edelim 🙏🏻