Merhaba arkadaşlar size bisey danışmak istiyorum 34 haftalık hamileyim ilk hamileliğim kendi isteğimle sezeryan olmak istiyorum bunu dahaca doktorumla konuşmadım. Kafama takılan şey şu. Kendi isteğimle sezeryan olacağım için doktorum bana bir gün vercek gel şu tarihte çocuğunu kucağına al diyecek buraya kadar tamam. Ama ya o tarihe kadar suyum gelirse vs bunlar olursa yine de sezeryan yapar mı beni? Herkes kendini bilir normal dogum yapabilecek gücü göremiyorum kendimde oyuzden sezeryan istiyorum ki sezeryan olup memnun kalan çok kişi var. 😊 sizce suyum falan gelse de sezaryen yapar mı birde şey alttan muayene eder mi beni uzun oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin 🥰