Merhaba yardiminiza ihtiyacim var. 21 subat hamile oldigumu ogrendim dun yani 22 sub. ultrases muayenesine gitdim. 4 hafta 6 gunlukdu. Hala rahimde gozukmuyordu . Doktorum rahim tüpünde dedi. Cok kucuk hala 1 hafta sonra tekrar gel dedi . Boyle bi sey yasayan oldumu. Bir duanizi isterim nolursunun dış gebelik.olmasin.((