irorkay Kızlar 16+3 üm. Bugün bağırsaklarım çok çalışıyor. Şu 2 gündür diyebilirim hatta. Yediğim bir şey mi dokunmuş olabilir acaba? Başka bir şeyim de yok 🤷♀️
BTSG04 irorkay yediginiz bir sey de dokunmus olabilir biseye stres yapmis olabilirsiniz. 3 günü gecerse doktorunuza danisin derim. Yani asiri derecede ishallik durumu varsa. Bol su tüketin mutlaka
irorkay BTSG04 bol su içiyorum canım aslında ama. 🙏 Gaz vardı 2 gündür acaba ondan mı oldu diye düşünüyorum