Arkadaşım 36. haftada erken doğum yaptı, 2600dü bebeğinin kilosu. Şu an 1 yaşında bebek, yanaklar tombik tombik. Ek gıdada hiç sorun yaşamadı, hiç mızmızlanmaz önüne ne konulsa yer. Pek de sağlıklı maşallah. O yüzden hiç sıkmayın canınızı. Doğduktan sonra çok güzel kilo alıyorlar.