zeynpdemiiir 6+2 haftalık gebeyim 2 kere doktora gittim ama kan tahlili falan istemedi kalp atışını falan duyduk ama arkadaşımda ilk kontrolünde bir sürü kan istemişti doktordan çıktıktan sonra aklıma geldi soramadım normalde nasıl oluyor ?