BusraTass Bu durumu yaşayan var mı ? Belirtileri nedir? Adetin normal gelmesine rağmen yapışıklığı olan var mı yoksa illaki adette azalma mı görülüyor
balperisi_71 BusraTass ben canım. hamilelik olmuyordu Dr şüphelendi ve hsg istedi. Şüphelendiği çıktı rahimde yapışıklıklar mevcutmus o yüzden gebelik olmuyormuş olsa dahi düşük riski fazla
34_21_23 BusraTass kürtaj sonrası muayene bu yönden çok önemli. Ama artık kürtajı vakum yöntemiyle yaptıkları için yapışıklık riski çok çok düşük
Serpiltsn BusraTass ben yaşadım canım yaklaşık 6 ay adet olmadım sonra histereskopi ameliyatı olmak zorunda kaldım da düzeldim
Blossom BusraTass Benim adetimde azalma oldu. 2 gün bile sürmüyor. Küretaj nedeniyle yapışıklık olabilir dedi doktor. Rahim filmi çekilecek bu yüzden.
BusraTass balperisi_71 peki herhangi bir belirtin varmiydi, kanama da azalma gibi? Birde bu durum nasil giderildi?
BusraTass 34_21_23 kürtaj sonrası muayeneye gittim canım ama klasik muayenede anlaşılmıyor maalesef . Anca rahim filminde görünüyor
Mom433 34_21_23 3 kere vakumla kürtaj oldum sonuncu da rahim filminde yapışıklık ve rahim darlığı cıktı tutunmaya yer yokmuş ameliyatla hepsi düzeltildi
Nurg5 Benimde kürtaj sonrası rahimde yapışıklık olmuş. Şuan 6 aylık hamileyim yapışıklığı 21 haftalıkken Detaylıda öğrendim. Doktorum bir sorun olmayacağını söyledi
Boncugummmm Blossom canm merba adetim az oluyor demişşsin yapışıklık falan çıktımı. Bnöde adettim çok azaldı 2 kez de bn kürtaj oldum agrımda oluyor. İdarda enfeksyonda vardı bnu yapıyor yolsa yapışıklık durumdan cok korkuyorum
Mom433 BusraTass evet sonunncu da oldu benim 5 6 gün sürerdi 3 günde tak kesiliodu dedim yani ben bole değildim doktor da yeni dedi yakışıklıya sonucuda olmuş mayısta kürtaj oldum 3.kez kasımda ameliyat oldum işte şimdi 3.4.adetimi oldum üstüne gayet güzel eskisi gbi oluyor
BusraTass Mom433 canım benim de 3 gün sürüyor, ama yoğunlukta bir sorun yok gibi, senin adetinin miktarında da sadece hafif kanamamı mesela? Kusura bakma çok soru sordum
Blossom Boncugummmm Merhaba. Rahim filmi çekildim, yapışıklık çıkmadı çok şükür. Rahim filminden önceki adetimde normale döndü. Sanırım ameliyat kaynaklıydı azalmalar.