Besiktasliii Uyandım uyanalı geçmeyen bir bel ağrım var sancı çekerken giren ağrılar gibi doğum mu başlayacak acaba
Dilany35 Doğum sancısı olabilir bir doktora görün istersen eltimin hiç sancısı yoktu bel ağrısı vardı hastaneye gitti ntsde sancısı çıktı sonra yatışını yapmışlardı ertesi gün Doğumu olmuştu