Gulsumm32 Ben detaylı ultrason gircemde 23.haftada gidecem internettede 22.hafta doğru zaman diye okudum acaba 23.haftada gitsem bir sorun olur mu
Mehmetemir Gulsumm32 sorun olmaz ben ilk gebeligimde 24. Hafta gittim doktor belli hafta aralıgı söylüyor o aralr gidin diye
Nuray23 Gulsumm32 bana doktorum 20. 24 arasi yapiliyor. Bu haftalardan birinde yaptir demisti. Ben 21+6da yaptirmistim😊
Gulsumm32 Nuray23 22.haftada uygun yazıyor internette de o yüzden kafam karıştı kalbine bakiliyormus ya 22.hafta uygun zaman yazıyordu ben 23.haftada denk geliyor eşimin yanimda olmasını istiyorum o haftaya denk geliyor
Ozlem23 Gulsumm32 22 de bebeğin kalp gelişimi tamamlanmis olduğu için 22 uygun diyolardir doktor bizede öyle demişti bizde 22 de gitmiştik ama 23 tede sorun olmaz bence
Ebrulisss Sorun olmaz canim bende 23+5 daha girmedim 1 marta verdi doktorum randevu pazartesi gidicez 🥰
Gulsumm32 minicikanne valla işte bende tereddütteyim bana doktor 1 ay sonra gel dedi bende 23.haftada gidecem eşimde yanımda olsun diye 22.hafta uygun zaman yazıyor internette de kalbine bakılması için bebeğin 22 demi gitsem 23.haftada mi kararsızım ya nasıl olacak bilmiyorum
Bilge44 Gulsumm32 Ben 22. Haftada yaptırdım ama doktorum en doğru zaman 23. Hafta dedi. Profesöre gidiyorum ben. Erken davrandım hocamızı beklemeden gittim 🤭Siz en doğru zamanda gidiyorsunuz aklınız karışmasın 💕
Gulsumm32 Bilge44 çok teşekkür ederim ben 23.haftada gideyim o zaman çünkü eşiminde yanımda olmasını istiyorum