Tugba1616 ben mustela indirimdeydi bi yenidoğan bi normal şampuan bi de temizleme köpüğü aldım sudo kremde indirimdeydi onu da aldım, yenidoğan çıtçıtlı body aldım 5 tane kısa kol ,4-5 tane uzun kollu. 3 ay çıtçıtlı sanırım 6-7 tane var emzik biberon tayt aldım sanırım 8-9 tane iki şapka ve kışın giymesi için ayı postu şeklinde dışarı çıkarken giymesi için tulum deniliyor sanırım ondan aldım 😂 birde fisher pricedan 4 tane oyuncak aldım onlarda indirimdeydi