Merhaba güzel anneler 😍
25.haftamızda tsh 5.1 cıktı ondan öncesine kadar hersey normaldi bugun 29.haftada testi tekrarladık 1ay 25mg levatiron kullanmama ragmen 4.4e düsmüs cok endiselendim doktorum hemen düser demisti kafaya takılacak birsey mi yasayanınız var mı😔