Sevdeeee Sabahları uyandığımda dayak yemiş hatta üstümden kamyon geçmiş gibi uyanıyorum yani uyudummu savaştımmı belli değil göbek çevremde belimde hep bi ağrılar.. hepimizmi böyleyiz acabaaa
gulsahaliarya Sevdeeee bende öyleyim. Gün içinde iş yaparken bile daha dinçim. Ama uyandıktan sonra kendime gelmek zaman alıyo. Son haftalar diye ağırlık var. yatakta Sağdan sola dönerken bile çok yoruluyorum artık 😁
Alperefet Sevdeeee benimde bacaklarım ve karın bölgem ağrıyor zor kalkıyorum, kalktıktan sonra geçiyor ama
Derin2828 Ahh ah üzerimden kamuon geçmiş gibi uyanıyorum resmen, sağa sola zor dönüyorum nefes alamıyorum 🥴 şükür halimize
Zeynep_18 Sevdeeee ayy o bende de var hatta eşim diyor bi kerede mutlu uyan diye,, Sanki dayak yemişim saatlerdir gibi
Hann Demir eksikliği olabilir belki. Doktorunuza sorun. Ben demir takviyesi alınca kendime geldim anca.
esrabia Sevdeeee valla bende de oluyor bel sırt ağrısı olarak hep ayni tarafa yatmaktan da oluyor olabilir 11 haftalığız daha şimdiden başladı ☹️😀
Sevdeeee esrabia bi de o sola yagma muhabbeti var 😒 ama senin için daha erken yatsana yüzüstü bizim içindee🤣
[silindi] Sevdeeee dvitini düzenli kullanıyor musun dvit eksikliği bel agrısı fln yapmıyo ama sabaha kadar üstünden kamyon gecmiş gibi halsiz yorgun uyanıyorsun hatta yataktan çıkasında gelmiyo ben ilk gebeliğimde kullanmadıgım için bunları yaşadım aynı böyle meğerse derman o damladaymış dvitim 3 e düşmüş doktor sen buraya nası gelebildin demişti o damlaya dikkat edin
mavipinokyo Ben decavit kullanmaya başladiktan sonra uyanamaz oldum uyansam da yorgun uyaniyorum dediğiniz gibi. İlacin yan etkilerinde yaziyormuş meğer uykusuzluk sinirlilik hali diye. 12+6 haftalik hamileyim. Bazen ilaçlar böyle yapabiliyor.