mrvears 36+4 takip amaçlı hastanede yatıyorum idrarım da çöl az protein çıktı şimdi 24 saatlik idrar toplama yapılıyor. Bu durum başına gelen var mı? Nasıl bi yol bi tedavi izlendi acaba ? Bu arada idrarımda enfeksiyon da var
Cakir26 Benimde 33+0 bende de protein çıktı. İdrar yolu enfeksiyon varmış onunla ilgili tedavi verdi doktorum.
mrvears Cakir26 bendede enfeksiyon çıktı ama enfeksiyon ile ilgili bi tedavi verilmedi henüz 24 saatlik idrar istediler