Beyzabuglem Yusuf_yildz 37+2 günlük hamileyim 3 kilo bebeğim doktor iyidiyor 1 Mart’ta sezeryan olcam sizinki Gayet iyi kilosu maşallah 😊
Nurr24 34+1 haftalığım şuan bende geçen tam 33 haftalıkken gittiğimde 43 cm 2200 kilo dedi gayet iyi haftasına göre bende sezeryan olmak istiyorum doktorumla konuştuk 30 mart dedi bu gideceğim de tam kesinleştiririz artık