Nermintombas Merhaba bayanlar ben en son 2subatta adet oldum Ve ayın 11de doktora gittim Ogün ilişki önerdi 12sinde iğne verdi vuruldum aşılama oldum dulpaston ve folik asit ilacı kullandim yani benimde bu aralar ağrım oluyor ne zaman test yapmalıyım☺️
Nermintombas Zeynep5353 birşey kaldirirsam ağrı vuruyor arad batma oluyor bianda sancı giriyor bu aralar