Merhaba bende Pendik Kavakpınar dayım, Ersoy Hastanesi Ümmühan hanıma gittim. Ama memnun kalamadım. benden 26 tane tahlil istedi ilk olarak, muayenesi 145 ama çok gereksiz tahlil varmıştı içinde başka bi dr. Gösterdiğimde gereksiz olduğunu söyledi bu kadar tahlilin.