Samira34 33 haftalık gebeyım gobek delıgımın tam ust kısmında kalp atısı gbı bsy devamlı pıt pıt yapıyor acaba bebegın kalbı olabılır mı ? Aklımda deli sorular 😀🤦🏼♀️
morbahce [silindi] yaaaaaa yiycem😍 sen suyun içinde nası hıckırırsın yaaaaa😍😍 Allahın mucizesine bakın. İçim eridi okurken😌
[silindi] morbahce 🥰🥰🥰değil mi benim de bebeğim böyle hıçkırırken ağzım kulaklarıma varıyor nasıl güzel bir şey nasıl , rabbimin mucizesi 🤲🤲
morbahce [silindi] Rabbim bana da göstersin inşallah şuan yeni gördüm 2. Çizgiyi inşallah bende tadarım bu duyguyu☺️☺️
[silindi] morbahce ahhh canım aminnnn inşallah 🤲🤲❤️❤️Stres yapmamaya çalış her şey güzel olacaktır muhakkak 🤲