pitircik2021 Arkadaşlar sezeryan Doğum yapmak zorunda kalabilirim. Sezeryan doğumlarda fotoğraflarda görüyorum anne ile sadece yanak yanağa bir dk koyuyorlar. Ancak göbek kordonu kesilmeden anne göğsünde tentene temas mümkün oluyor mu sezeryanda? En çok istediğim şeylerden biri bu bağı kurabilmek çünkü.
Minikasya pitircik2021 Canım yanak yanağada yeter. O senin evladın sen onun annesisin. Odana geçince bol bol koynunda tutarsın. Bağ kurulmuyor tamamen bir hurafe. Kafana dahi takma. Kokunuz yetecek birbirinize. Seni kokundan tanıyacak zaten evladın
Gulsah91 pitircik2021 Ben genel anestezi ile doğum yapmak zorunda kaldım ilk bebeğimde.ilk an göremedim ama yanıma getirdiler sonra ,emzirmemle birlikte hala yapışık yaşıyoruz çok şükür Allahıma. Allah isteyen herkese nasip etsin size de sağlkklı doğumlar dilerim 🌸🧸
pitircik2021 Minikasya Derin2828 haklısınız tabiki ben o ilk anın büyüsünü yaşamak istiyorum sadece Doğum şekli ne olursa olsun. O ilk dakikaları kaçırmamak çok çok önemli bence ama herşeyin başı sağlık tabi. Sağlıklı olsunlar da ten tene temas en sonuncu aşama
Derin2828 Miniş sizin kalp sesinizi bile ezbere bilir tanır, bağınız çok kuvvetli olacak hiç mersk etmeyin, steril koşullar altında malesef olabildiğince temas ettiriyorlar
pitircik2021 Gulsah91 amin inşallah sağlıklı olsun herşey. Tentene temas sonradan da kazanılacak birşey muhakkak bunu da biliyorum inşallah bana da nasip olur bebeğimle güzel bir bağ kurmak 🤗