Sevdae Gizemkurt35 netten baktım 2 haftadan bişey olmaz diyorlar önemli olan arayı açmaması doktor takip edecek 2 hafta da bir gelişebilir yakalayabilir dedi allahım büyük inşallah hiç bişey olmaz bebeklerimize
Gmommysboy Gizemkurt35 korkma gecen hafta yaptırdım kendi kendime pskljk eziyet etmişim seni çok iyi anlıyorum yaptır kurtul derim
Emel38 Gizemkurt35 bu testler kesin sonuç vermiyor.belki olabilir deniyor..üzülmeyin olacaksa hayattayken de olabilir herşey..Rabbime havale
Gizemkurt35 Ozlem23 olabilir bi Araştırayım şimdi detaylıya giricem bu hafta oradaki doktora da danışırım bi.