Esosun Mest12 düşünüyorsan yap 😊 zaten 9 aylık da gebelik süreci var genelde arada 2 yıl bırakın diyor doktorlar tam doğumun 2. Yılının dokunuz denk geliyor gibi şimdi gebe kalsan☺️
gamzeozer16 Mest12 hiç düşünmezken 2 ciye hamileyim sanırım idrarda cıktı kan verdim bugün bekliyorum sonucu 😍 27 aylık oğluşum var bende sezeryandan cooook korkuyorum ama miniş süpriz yaptı bize 🦋🦋
feyzos Mest12 düşünerek olmadı supriz oldu ama 18 aylıkken hamile kaldım haftaya doğumum var araları 27 ay olacak
melikeyakisiklii kızım 1 buçuk yaşında şuan 3 aylık hamileyim evet çok zor olucak biliyorum ama ilerdede ikiz gibi olucaklar çok rahat edicek ikisi bi arada büyümüş olucak bence sizde düşünün ☺️
gamzeozer16 Mest12 bakalım bizi neler bekliyo olucak beklenmedik bir anda oldu 🙏 gerçekten karmaşık duygular içindeyim 🥰
Birkiz Mest12 kızım 26 aylıktı hamıle kaldığıma sımdıde 20+5 haftalık hamıleyım bende ama gerçekten zor oluyor evdekı cocuk baya yoruyor