Selamün aleyküm. 10 gün önce hafif kanama ile progestan vajinal, ve sanırım pruton du adı iğne başlamıştı doktorum . Daha sonra kontrole gittiğimde 5 gün sonra gayet sağlıklı gebelik bi risk görünmüyo yine de dikkat edelim dedi cinsel ilişkinin de sorun olmayacağını söyledi.
- Gün eşimle münasebetimizden aonra hafif hasık ağrım baş gösterdi 10. Gün anneme bırakacaktı beni kalmam için anneme geldim gece yatak yorgan kan olmuş hep elim kolum kanda kalmış ıslaklığa uyandım sancım yoktu acile gittik doktor kalp atışını yine duydu fakat devletteydim detaylı bi ultrason olmadı alttan baktı kanamamı ölçmek için ped takibi yaptı kanamam devam etmedi diye zaten ilaçlarım başlı olduğu için ve o günün sabahında iğne mi de vurunduğum için bi işlem yapılmadı dikkat etmem gerektiğini sancım olup kanamam devam ederse Allah korusun yapacak bi şeyin olmadığını söyledi tabi ki hamdolsun takdir Allah ındır . Ama kanaması çok olup benim gibi bebeği iyi sağlıklı olanlar var mı duymak istiyorum inşallah sağlıklıca hayırlıca kucağıma alabilirim lütfen duanızı eksik etmeyin selam ve dua ile 🌿