Senll adet döneminden alıyolar ya hepimizin öyle aslında 4 haftalık denen bebek 2 haftalık oluyo gibi düşün 1 hafta adet dönemi 1 haftada döllenme süreci oluyo yani aslında herkeste öyle Ondanda bahsetmiş olabilir geç döllenmişte olabilir doktorun geriden geliyo falan dedimi 🤷♀️ Ama endişe etmene gerek yok