Benimkini de 24. Haftada yaptılar. Geç falan değil zaten bu tarihlerde yaptırılması gerekiyor dedi doktor. Detaylı doğum anında bir sorun olup olmayacağının anlaşılması ve doğumu yapacağın ilin değişmesi gerekirse diyeymiş. Mesela ben Çorlu’dayım. Bir aksaklık olması durumunda İstanbul diyecekti. Yoksa zaten o an müdahale edilemiyor belirlenen aksaklıklara. Böyle bilgilendirdiler beni.