Hanımlar benm 2 gündür belimden karnıma doğru gelen bir ağrı vardı dün kontrol için hastaneye gittim hiç bir sorunum yoktu ağrılarımda kesilmişti sadece bebeğimin hareketleri yavaştı çok nadir Hissedebiliyorum nsteye bağlandığımda bebeğimin kalp atışları yüksek çıktı ve aynı zamanda bende sancı çıktı serum takıldı kalp atışları düzeldi ama sancım devam ediyordu doktor her an açılan olabilir dedi çok korkuyorum bebeğim daha 35 haftalık böyle birşey yaşayıp gününü dolduran varmı