Hifaa1635 Bügün sabah sarımsı bi akıntıyla incecik saç teli gibi bi kan geldi sizce bu nişanmı doktora gitmem gerekirmi çok agrım yok hafif adet agrısı gibi gece biraz agrım oldu napmalıyım
nil_-32 Hifaa1635 bu arada sancılar da adet agrısı gibi başlıyor canım gözün Aydın sağsalim kavuşman dileğiyle☺️🙏
Tugceonur Hifaa1635 Kişiden kişiye değişiyor nişan geldikten hemen sonra da doğum başlayabilir haftalar öncesi de gelebilir önemli olan doktorunuz un ne dediği 💃🏻 benim de 34+1 geldi nişanım ama ağrım yok açılmam yok doktor bekleyeceğiz dedi