Zeynnneepp kaybetme korkunuz neye karşı. Eşinize mi bebeğe mi? Bu hastalık bende de var. Bildiğim kadarıyla gebelikte biraz da hormonlar dan nüksediyor. Rüyalarımda hep eşimin beni aldattığını, ya da elimden ayrılmış tek yasadıgımı görüyorum hep. Kendimle konuşup rahatlamaya çalışıyorum. Eşimle evliliğimde bir sorunum yok bir yanlışı da olmadı bana ama niyeyse kötü düşüncelere kapılıyorum. Kendi önerilerinizi dinleyemiyorsanız mutlaka bir psikologa görünün. Faydası olur.