Bera hamile olduğunu öğrendiğin andan itibaren azaltarak bırakma diye bişey yoktur. 10 tanede içsen bebek için zararlı, 1 tanede içsen bebek için zararlı. 3 5 taneye kadar izin veren doktorları duyunca çıldırıyorum. Benim doktorum; Benim hastam olmak istiyorsan eğer; şeker yükleme testi bende zorunludur hastaya bırakmam birde sigaraya kesinlikle izin vermem. Bunları kabul ediyorsan başlayalım seninle dedi. Böylede olması gerekiyor. Bir doktor bunu diyebilmeli. Şimdi canım sende önceliklerini önüne koyup düşünceksin. Hangisi benim için olmazsa olmaz? Bebeğim mi sigaram mı diye. Bırakabileceğine inan ve şuan bırak.