babymom16 https://imgyukle.com/i/Llc0bp Kızlar 12+4 teyim normal de çok hafif göbeğim vardı 56 kg ile hamile kaldım şuan 57,5 kg yim karnım bu şekilde böyle olan var mı normal mi bu haftalarda acaba
arzuublm babymom16 benim de öyleydi canım sonradan düzelir hatta sonraki haftalar iniyor korkma sakın :)
babymom16 arzuublm ayy çok teşekkür ederim canım daha 3 aylıkken böyle olması tuhafıma gitti büyüyor miniğim ama erken karnım çıkınca 9 ayda ne olur diye düşünüyor insan :)😌
arzuublm babymom16 benim göbegim 10 haftalıkken 7 aylık gibiydi suan 18.haftama giriyorum ideal ölçüde olması gerektigi gibi
melikeyakisiklii canım o şişkinlik bi şişer bi iner normalde şuan imkansız o kadar karnının olması ☺️
Mervehtp81 Gaz şişkinliğidir o ben 16 haftalık hamileyim hicbir şekilde karnimda büyüme yok dümdüz 50 50 kiloyla hamile kaldım 51 50 kiloyum şuanda muhtemelen bu haftalardan sonra büyüme olur gaz olunca benimde kocaman oluyor karnım gazdandır o canm🤩😍
Kadze babymom16 başta böyle oluyor sonra sonuyor sonra tekrar büyümeye başlıyor 😂 ama ikinci gebelikte bnm bundan daha büyük oldu göbeğim 12-13lerde ve tüm arkdslrimin göbeği ikinci gebelikte ikiz gibi büyümüştü çok şaşırmıştım şuan 16haftadayim baya şişik karnim
Kadze babymom16 https://imgyukle.com/i/LlDeAf 16.haftanin içindeyim ilkinde bukdr erken buyumemisti tabi
Mervehtp81 babymom16 şuan kullanmıyorum çünkü karnım yok doktorum 20. Haftadan sonra kullanabilirsin demişti lierac diye bi jel krem var doktorun önerdiği bi araştır istersen şuan trendyolda indirimde hatta Daha başlamadım ama duş tan sonra bebek yağıyla bacaklarıma karnıma göğsüme masaj yapıp nemlendiriyorum oda faydali oluyor
Mom080 babymom16 suan sizinki siskinlik 20. Haftalık oldum benimki suan sizinki kadar o zamanlar anlamsızca gaz oluyor