Şistim artıkkk 🤦🏻♀️ 17+3 haftalık gebeyim henüz hiç kilo almadım aç ve kıyafetsiz 52.35 kilo idim kaç gündür lavaboya çıkamıyorum karinimin şişliği rahatsız ediyor hazamedemiyorum bu sefer bulantılarım başladı 🤦🏻♀️ bugün 53.15 gram çıktım bu beni rahatsız ediyor tartıya yansıyan dan ziyada karnımın şişliği ve bulantılarım hazinsilzktan dolayı artması kayısı kurusu erik kurusu ılık su yaptım hepsini ama nafile kontrole devlete gidiyorum randevumada daha var özel bir doktorum yok napabilirim başka ne önerirsiniz