Merhaba güzl anneler bişey merak ediyorm dün16. Haftama girdm bebeğinizin az da olsa hareketlerini hissediyor musnz benm 3. Hanileliğim ama sadece hafif kıpırtı gibi hissediyorm digerleri bu haftalarda baya bi sert vururdu bilemedm👀 3 martta randevum sizlerde durum nasl 🤰🏼