Ben 33 +4 günlükken gitmiştim kontrole oğlum 2500 gelmişti 2 3 hafta önden gidiyor ölçümlerde baş çevresi biraz büyük dedi doktorum 36da kontrolum var. bebeği önden gidenler doğumu nasıl oldu acaba 36da gittiğimde bebek 38 39 haftalık gibi olacak ozman sezeryanla alırmı acaba doktorum